2014. július 31., csütörtök

Legnagyobb boldogságom: A répatorta

 Elsősorban azért jöttem, hogy aki imádja a répatortát az próbálja ki ezt: http://peakshop.hu/girl/repatorta-egyszeruen/
Isteni. Én mondjuk csokis-málnás Scitec 100% Whey Protein-nel csináltam, és csináltam rá 20g zsírszegénykakaó+édesítő+rumaroma+0,5 dl tej felforrálásból csokikrémet. Simán beépíthető a diétába. Nyimnyam.

Na de akkor helyzetjelentés.
A kedvem okés. Több mint rendben van. Az emberek ki-be mászkálnak a csukott, de kulcsra nem zárt ajtajaimon.  De ez most jól van így... csak sokan azt hiszik megtehetik, hogy bejönnek 5*-re is, mikor már kimentek. Lehet, hogy csak kiugrottak a közeli kisboltba pár percre, de mire ez a nagy csodálkozás, ha egyszer az ajtót tényleg bezárom előttük, de nem adok kulcsot a zárhoz? Nem egy pláza ez kéremszépen... ez egy ház.

Ja viszont frissen értesültem, hogy egy barátnőm haza jön Angliából, rendesen. Itt is marad. Öröm boldogság. Bár egy másik meg kimegy.
Hát nem lehet minden tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése