2014. július 26., szombat

Whatsup?

 Túl sok embert próbálok beleszorítani az életebe. Vannak emberek akik megismernek, felkapott vagyok a tudatukban, elárasztanak a szeretetükkel. Imádnak. Nekem ők túl sokak, de kedvelem őket. Aztán ritkulnak az üzeneteik, én pedig örömben úszom, hogy lehiggadt a normális barát szintre a kapcsolatunk.. de aztán az üzenetek tovább ritkulnak én pedig kapálózok és próbálkozom...
Rájöttem, hogy túl sokat ölök bele egyes "barátságokba". Mikor már úgy írok rá valakire, hogy lelkileg fáradt vagyok vele kapcsolatban, az sosem jó.

 Így, most kiselejteztem a fejemet és páran maradtak. Megkönnyebbülés.
Bónusz, kezdem visszakapni egy régi barátomat... akire most ébredek rá, mennyire hiányzott.

 Egyébként a "Volthatás" mérséklődött... most már remélem ez lesz a "mindennapihatás". Sokkal lazább vagyok és élvezem az életemet.

 Most egyébként csak Insanityzek és tartom a diétát. Számolok mindent.

Jövőre pedig Hello, gazdálkodási és menedzsment! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése